من چی بگم هاااان؟؟؟؟

 الهی تبدیل به خون اشام بشی نخواستی خون اشام بشی


الهی زامبی بشی که با عکس وان دی این کارارو نکنی!


کار کیه خودش اعتراف کنه!

 

 

دوشت ندالللم!

 



نظرات شما عزیزان:

ایلین
ساعت11:32---24 تير 1393
الهی دستش بشکنه این شیادی که این کارو کرده ولی ماااااااااااااا همه جوره اینا رو میدوستیم
پاسخ:معلومه توهم مثل خودم یه دیرکشنر واقعی هستی


❤ فاطمه ❤
ساعت14:21---22 تير 1393
عخشم نایلی همه جوره دوست دارم

شقا
ساعت20:52---6 تير 1393
آی خدا اینا چرا این شکلی شدن...
پاسخ:دس رودلم نزار که خون ه!


فاطمه
ساعت12:10---6 تير 1393
ینی دستم به این کسی که این کاروکنه برسه،کاری میکنم ازوجودش پشیمون بشه
نفرینای توهم باحالر بودا!


AyeHoran
ساعت16:59---5 تير 1393
حتی اگه نایل خوناشام شه من بازم ولش نمی کنم
پاسخ:بعله درستش همینه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:1d, | 15:22 | نویسنده : f styles |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.